Simonsmamma Posts: 0 Topics: 4 Last online: > 1 Month Location:
|
|
|
|
Subject: DK Tank specc Frost.. Posted: 2009-10-15 03:06:00
|
Vem är jag: Hej jag är en trevlig och glad kille som har intresset att spela wow Namn:Kristoffer Berg Ålder: 20 Bor: Borås Yrke: Arbetslös Speltid: 18Days 18Hours 49minutes 1sec Team Speak?: ja det har jag.
Min Char: Namn: Simonsmamma Class: Death Knight Race: Tauren Specc: Frost Armory Profile (se till att den visar din pve gear)http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Jaedenar&n=Simonsmamma Professions:Jewelcrafting 450, Mining 450, First Aid 460. Time played sen lvl 80 på den här karaktären: 13 Days 6hours 41minutes 2 sec
Andra guilder jag har varit med i: det är det jag kommer ihåg Swedish Poation Company
Varför Lämnade du dem: för dom kör aldrig raider och dom är inte seriösa..
End-game dungeons: Pre Bc; AQ, MC.Zul´aman BC: SSC.SSC.MH,Zul´aman WOTLK: Naxx25 har ganska många achim i naxx men varje gång typ när man ska gå den så är det alltid massa folk som lämnar sp man inte får köra klart den.:( Varför jag söker jag till red Angels:För jag tycker det är bra om man inte förstår allt på eng. och att swe guilder är mest sociala guilder.
Vad skulle jag kunna bidra med i red Angels?: Jag är en bra skysst spelare som har sina skills har bra dmg och kan bidra lite i g banken bed glyphs och lite guld;)
Flyttar du dig ur eld?:Ja det gör jag vill ju inte dö:) Referenser: Nä inte just nu men är kompisar som ska byta hit men har inga just nu..
|
|