|
Tinnz Posts: 1 Topics: 1 Last online: > 1 Month Location: Stockholm
|
|
|
|
Subject: Tinnz - Arcane mage Posted: 2010-06-19 17:39:00
|
Tjenare,
Robert heter jag och är snart 28 år. Kallas för Robban av mina polare. Jag bor i en förort till Stockholm och jobbar som egen företagare inom IT-branschen (systemutvecklare / webbutvecklare).
Jag spelar just nu en Mage (Tinnz) som är arcane speccad. Mina yrken är Alchemy (439) och Herbalism (450).
För att se min character på WOW Armory så kan följande länk användas: http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Jaedenar&cn=Tinnz
Har tidigare spelat i Vildabrax med min character Biowulfaz (Druid, tank) men sedan jag tog en paus i höstas så har jag blivit tvungen att lämna det guildet. Dock är jag i full gång igen med spelandet sedan någon månad eller två tillbaka.
Ska man summera de dungeons jag har erfarenhet av i WOTLK så har jag gjort alla (Northrend Dungeonmaster). Classic så saknar jag några låglevel-instanser och BC en hel del eftersom jag inte levlade speciellt länge i BC. Är dock helt övertygad om att jag gjort alla på någon av mina chars :-) TOC10/25 och VOA10/25 finns också. Anledningen till att jag söker till red Angels är främst för att jag söker ett svenskt guild, gemenskap samt lättare att göra olika achivements / instanser / raids. Saknar verkligen det sociala i spelet som fanns när jag tidigare lirade i VB. Jag kan nog lämna ett par referenser till spelare i VB som kan ge ett utlåtande om mig, ska bara höra med dom först innan jag skickar deras char-namn.
Jag känner tyvärr ingen IRL i red Angels (ännu).
Vad jag har kunnat läsa mig till så raidar ni inte längre, men för att besvara frågan så har jag möjlighet att raida egentligen varje dag i veckan om det så skulle behövas. Dock är det ju skönt med någon kväll off för en öl eller två :-) Jag är ute efter att spela, ha kul och självklart geara upp mig, kommer chansen tar jag den.