|
Silentbobby Posts: 2 Topics: 1 Last online: > 1 Month Location: Mariehamn, Åland, Finlad.
|
|
|
|
Subject: Silentbobby, Assassination rogue. Posted: 2010-07-05 15:35:00
|
-Lite info om dig själv: Tja, jag heter Jonatan, är nyfyllda 17 år och lever livet (framför datorn) i staden Mariehamn, på Åland (lite skit Ö mellan Finland och Sverige, där alla känner alla.) Går i Ålands enda gymnasium, man har som alla andra sommarlov nu.
-Lite info om din char: Char name : Silentbobby, som är en undead, male rogue (what a surprise). Min main specc är Assassination 51/18/2 och min offspec är bara för pvp. Jag använder assassination som main spec, för att jag känner att det är en stabil och pålitlig spec i alla raids och gör ypperlig damage när det handlar om ett target. Mina professions är Enchanting 450 och Engineering 450. Enchanting ger dig 40 attackpower på båda ringarna och du slipper besväret med att leta upp och betala en enchanter varje gång du får nytt ger. Engineering ger 320 hasterating på gloves, vilket är exceptionellt när man spelar som assassination.
-Armory länk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Jaedenar&cn=Silentbobby ska försöka att komma ihåg att ha på mig pve gear när jag loggar ut.
-Mina tidigare guilder: Just nu är jag med i Head Less, en anspråkslös svensk guild som min kompis är guild leader för. Min tidigare Pve guild är "Resurrection", där jag gjorde Dps, Dps och Dps. Jag leava den för att jag hade tänkt skulle "sluta" med WoW, det höll ett halvår. Så nu är jag tillbaka, sitter på forums och gör applys.
-Raid erfarenheter : Mina Wotlk erfarenheter är : Rs 10man cleard, Icc 8/12 hardmode 3/12, Togc 4/5, Toc 5/5, Ulduar 13/13, naxx full. Ganska mycket i Tbc och inget i Vanilla.
-Varför jag söker till "Red angels" :Trött på engelskan, skulle mycket hellre villa snacka lite av den där goa svenskan istället. Jag hittade er på http://www.wowprogress.com/guild/eu/jaedenar/red+Angels, och såg att ni sökte folk. Ni ser ut att vara en trevlig och pålitlig guild, med god progression, precis vad jag söker + att jag alltid har velat bli en röd ängel.
-Någon närstående i guilden, som kan lägga in ett gott ord för dig: Tyvärr, helt främmande guild medlemmar, men jag hoppas det går endå.
-Hur många raids kommer jag att signa till? : Alla, naturligtvis.
-Tillägg: ja, det var allt för mig, tack för att ni tar er tid och läser det här, om jag blir accepterad kommer jag att göra mitt bästa för att bli en fullblodad röd ängel (guild member). //Silenbobby, den tysta bobby.
|
|
|
|
|
|
|
Silentbobby Posts: 2 Topics: 1 Last online: > 1 Month Location: Mariehamn, Åland, Finlad.
|
|
|
|
Subject: RE: Silentbobby, Assassination rogue Posted: 2010-07-05 15:37:00
|
Fy Fabian, vad jag stavade mycket fel. Skyller på dyslexin. Hoppas ni kan förbi gå det. //Silentbobby, den tysta bobby. |
|
|
|
|
|
|
Bubblie Posts: 449 Topics: 91 Last online: 6 h Location: Luleå
|
|
|
|
Subject: Posted: 2010-07-06 02:12:00
|
| Guilden ligger lågt fram till expansionen, sen får vi se vad som händer då den kommer. Så lycka till i ditt sökande efter ett guild. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Subject: RE: Silentbobby, Assassination rogue Posted: 2010-07-07 18:41:00
|
| jo, jag läste det efter jag gjort min ansökan. |
|
|
|
|
|